“AzerGold” QSC AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR:
(Elan tarixi: 20.06.2025)
Mebellərin satın alınması
Açıq tenderin iştirakçıları Cəmiyyətin rəsmi internet səhifəsində - https://www.azergold.az tenderlər bölməsinə daxil olaraq müvafiq elektron poçt ünvanına (tender@azergold.az) və ya yazılı şəkildə açıq tenderdə iştirak etmək niyyəti barədə müraciət ünvanlaya bilərlər.
Elan əsasında iştirak etmək istəyən təchizatçılar əsas şərtlər toplusunu əldə etmək üçün iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədini və müraciət sorğusunu tender@azergold.az elektron poçt ünvanına göndərməlidirlər.
İştirak haqqı – 50 AZN
Benefisiar: “AzerGold” QSC
VÖEN: 1403467421
H/h: AZ71AIIB380100C9446440000210,
“Kapitalbank” ASC-nin Badamdar filialı,
bankın VÖEN-i: 9900003611,
KOD: 201207,
M/h: AZ37NABZ01350100000000001944,
SWİFT: AIIBAZ2XXXX.
Xidmətlərin siyahısı (qiymət cədvəli)
Satınalma Predmenti |
Miqdarı |
Vahidi |
Vahidin Məbləği |
Yekun Məbləğ |
İşçi stulu -Hündürlüyü 80 sm oturacaq eni 36 sm, metal Çərçivəli (karkazlı) qara (İSO) |
80 |
ədəd |
|
|
Kürsü torlu (torlu işçi üçün kreslo) |
60 |
ədəd |
|
|
Kürsü torlu - torlu (Rəhbər üçün) |
5 |
ədəd |
|
|
İş masası - 120x75x70H |
10 |
ədəd |
|
|
Şüşəli sənəd şkafı -190x80x40 sm ölçüdə laminat materialdan hazırlanmış |
1 |
dəst |
|
|
Masayanı tumba – 80x40x75 sm ölçüdə üç siyirmə və qapı ilə, laminat materialdan hazırlanmış |
10 |
ədəd |
|
|
CƏM: |
|
|||
ƏDV(18%): |
|
|||
YEKUN: |
Qeyd: Təkliflə birlikdə təqdim olunacaq malların marka/model, texniki göstəriciləri barədə məlumat təqdim olunmalıdır.
Əsas Şərtlər Toplusunun Məlumat Xəritəsi hissəsinin 4-cü bəndində göstərilən ixtisas göstəricilərinə dair aşağıda qeyd olunmuş sənədləri, həmçinin qiymət təklifini və təminatını imzalanmış zərfdə 15 Iyul 2025-ci il saat 14:00-a qədər “AzerGold” QSC-nin Satınalma Komissiyasına (Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H) təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
- Satınalma metodunda iştirak etmək üçün təchizatçılərin ixtisas göstəricilərinə dair aşağıdakı tələblər müəyyən edilir:
- Müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanları barədə məlumat:
- Bu ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Formasında tərtib olunmuş rəsmi sənəd (həmin formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla və yardımçı sənədlər əlavə edilməklə);
- Bu ƏŞT-nin “ƏLAVƏLƏR” bölməsində müəyyən edilmiş “Satınalma metodu iştirakçısının komplekt anket Forması”-nda tərtib olunmuş rəsmi sənəd (formada tələb olunan məlumatlar yazılmaqla);
- Son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı (hesab qalığı göstərilməklə) – arayış elanın qüvvədə olduğu müddət ərzində verilmiş olmalıdır, həmçinin arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır. İştirak edəcək təchizatçının (hüquqi şəxs olduqda) Nizamnaməsi və ya Əsasnaməsi;
- Kommersiya qurumunun dövlət reyestrindən çıxarışı;
- Vergi ödəyicisinin eyniləşmə vərəqəsi (VÖEN);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və məcburi dövlət sosial sığorta haqlarına dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin (borcun) olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış– arayış elanının qüvvədə olduğu müddət ərzində alınmış olmalıdır.
Açıq tender üzrə təklif zərflərinin açılışı 15 Iyul 2025-ci il saat 15:00-da Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq 2H ünvanında keçiriləcəkdir. Təchizatçıların səlahiyyətli nümayəndələri açılışda iştirak edə bilərlər.
Satınalma Komissiyası